Realizace

Rádi bychom vám představili několik řešení, která jsme realizovali.

RSB – rezervační systém pro balónové létání

Pro společnost zabývající se balónovým létáním jsme vytvořili informační systém, který zajišťuje komplexní správu letů, letenek a objednávek. Administrativní pracovník má možnost vypisovat a sledovat obsazenost jednotlivých letů, provádět změny a obsazení cestujícími.
Systém také zajišťuje správu letenek nebo dárkových poukazů, ať už vlastních nebo od partnerských zážitkových agentur, se kterými je také systém integrován přes vlastní API rozhraní nebo rozhraní systému zážitkové agentury.

Informační systém je integrován s účetním systémem a bankovnictvím, takže je plně automatizován proces fakturace a zpracování úhrad objednávek. Systém je také propojen s eshopem od třetí strany, ze kterého jsou přijímány objednávky nových letenek.

Systém obsahuje také základní analytické nástroje sloužící zejména pro efektivní naplnění vypsaných letů.

Samozřejmostí je správa uživatelů s širokými možnostmi nastavení přístupu k jednotlivým funkcím, takže systém používají jak backoffice pracovníci, tak piloti.

Pro zákazníka nadále aktivně zajišťujeme podporu systému a jeho další rozvoj na základě potřeb klienta.

DOZAS – docházkový a zakázkový systém

Pro společnost zabývající se strojírenskou výrobou jsme realizovali systém na míru, pomocí kterého spravují zaměstnaneckou agendu, sledují výkony na výrobních zakázkách a celkově řeší workflow zakázky.

Systém je propojen s účetním systémem, ve kterém vznikají informace o zakázce a ty jsou dále přeneseny do systému Dozas, kde pracovníci prostřednictvím terminálů v jednotlivých výrobních halách vykazují činnost na zakázce. Management tak má vždy aktuální informaci o plnění výrobní zakázky – kompletní přehled příchozích faktur k zakázce, přehled vykázaných činností, fakturace směrem na zákazníka.

Systém Dozas také prostřednictvím terminálů a čipových karet zajišťuje kompletní docházkovou agentu zaměstnanců s exportem dat pro zpracování mezd.

Dodávka systému zahrnovala také hardware – terminál s dotykovým displejem a čtečkami čipových karet a čárových kódů.

Pro zákazníka je zajišťována podpora systému včetně dalšího vývoje.